Mortal Kombat – Armageddon Mortal Kombat – Armageddon
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت
تبلیغات
تاریخ : یک شنبه 13 مهر 1393
نویسنده : امیر حسین

بازی Mortal Kombat – Armageddon یک بازی محبوب و پر طرفدار در سری بازی های مبارزه ای و اکشن است که در نمای دید سوم شخص ساخته شده است. این بازی توسط کمپانی خوش نام Midway Games ساخته شده است و امتیاز بالایی را از نگاه سایت های منتقد بازی های رایانه ای از آن خود کرده است.

بازی Mortal Kombat – Armageddon شامل ۶۲ مبارز و در واقع شخصیت قابل انتخاب است که در این نسخه شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت های کلاسیک Mortal Kombat از ابتدا بوده ایم.شخصیت هایی مثل Reptile و Goro.

در نسخه Mortal Kombat – Armageddon بازی به صورت مرحله ای نیز قرار دارد که البته طول مراحل بازی کوتاه است و نسبتاً زود تمام می شود و تمرکز بازی بر روی مبارزات و فنون تن به تن رزمی قرار گرفته است. مبارزاتی که در بازی Mortal Kombat – Armageddon اتفاق می افتند می توانند در یکی از ۶۴ زمین مختلفی که در آن ایجاد شده است باشند. اگر سری بازی های Mortal Kombat را بازی کرده باشید حتماً با فنون تمام کننده که در طول بازی قرار گرفته است آشنا هستید. فنونی که در هنگامی که جان رفیق شما در معرض پایان است اجرا شده و حریف را به کلی نابود می کنند. در نسخه Mortal Kombat – Armageddon این فنون جالب بسیار گسترده تر شده اند و شما چندین انتخاب برای کشتن حریفان خود و تمام کردن کارشان خواهید داشت.

در بازی Mortal Kombat – Armageddon شما می توانید شخصیتی را که می خواهید خودتان طراح کنید و حتی لباس هایش را نیز انتخاب کنید. در مورد فنون جذاب و فانتزی تمام کننده گفتیم، باید بدانید که اگر در انتهای مبارزه یک سری از کلید ها را در ترتیب درست وارد کنید می توانید زنجیره ای از این فنون را به کار برده و از اجرای آن ها توسط شخصیت درون بازی لذت ببرید.

0126 خرید بازی Mortal Kombat   Armageddon

 

0227 خرید بازی Mortal Kombat   Armageddon

0328 خرید بازی Mortal Kombat   Armageddon

0429 خرید بازی Mortal Kombat   Armageddon

0525 خرید بازی Mortal Kombat   Armageddon

حجم فایل :

۲٫۸ گیگابایت

 
لینک دانلود :

دانلود بازی  پارت ۱



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: مبارزه ای , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت